"VIS MEDICATRIX NATURAE"
All rights reserved

Tuesday, November 23, 2010

All Vehicles Holland. Garage krijgt een ster van mij.

Wanneer je regelmatig een 2de hands autootje aanschaft loop je wel eens het risico van een miskoop. Dat is me de laatste 20 jaar toch wel een aantal keren overkomen. Ik ga geen namen noemen van garages waar ik minder goede ervaringen mee heb, liever noem ik degenen waar ik een prettig gevoel aan over houd.

Het is niet de eerste keer dat ik een leuk wagentje bij All Vehicles Holland op de kop heb getikt. Ik heb er een Corolla vandaan waar ik jaren mee gereden heb ( tot ie gejat werd..), maar daar kunnen zij niets aan doen..! 

In maart dit jaar was ik weer 'ns toe aan een ander vervoermiddel en kwam thuis met een Nissan Micra, pittig ding en niet te duur voor de kleine portemonnee, met 7 mnd APK. De tijd vliegt en die 7 maanden zaten er in oktober op. Op de dag van de keuring werd ik door de garage gebeld met de mededeling dat er één en ander mis was en of ik even langs wilde komen. Ze hadden bij de verkoop van de Nissan een euvel over het hoofd gezien waardoor de auto nu niet door de keuring kwam, en reparatie zou fors duur uitpakken...!

Daar word je niet vrolijk van, maar de garage zat er zelf ook duidelijk mee in de maag en bood me een andere auto aan, welliswaar met een kleine bijbetaling (200,- Euro, nieuwe APK en garantie..!), maar zeer de moeite waard: een Mazda 121 Cabriotop. En ik trof het met het weer, heerlijk met het dak open.... veel plezier km's gemaakt.

Proefritje Maasvlakte.

Uiteraard kwamen er wat kleine (gemakkelijk te verhelpen) gebreken boven water. De stappenmotor bleek ook wat te haperen en die wordt deze week, samen met de carburator vervangen. Kan niet wachten om die 73 PK uit te proberen ( misschien zit er wel een Turbo op..hehehehe).


Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben met de service en de vriendelijke en snelle hulpverlening.  Remco Zwikstra, je krijgt van mij een ster voor je garage....




.

No comments: